ΓΕΝΙΚΑ
1. ΕΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ MIRRORING (Π.Χ. ΔΙΣΚΟΣ NOVELL) ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ. 2. ΕΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΤΥΠΩΣΩ ΣΕ ΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΟΝ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΥΠΩΣΗ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΓΡΑΜΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΟ TAX MANAGER ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑ ΟΤΙ Η ΣΥΜΒΟΛΟΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΤΥΠΩΘΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ;

1. Σε προηγούμενες εκδόσεις, σ' αυτές τις περιπτώσεις παρουσιαζόταν πρόβλημα. Επιλέξαμε να μη βγάζουμε μήνυμα και η διαδικασία να ολοκληρώνεται σιωπηλά, μια που το mirror backup είναι προαιρετικό, και αν κάποιος έχει επιλέξει να μην το χρησιμοποιεί, θα βγαίνουν συνεχώς προειδοποιητικά μηνύματα. 2. Το ίδιο θα συνέβαινε και χωρίς την ΠΑΗΨΣ, δεν θα τυπωνόταν π.χ. το συνολικό ποσό και η ανάλυση ΦΠΑ.

Με ποια προγράμματα ALTEC Software είναι συμβατό το Tax Manager;

To Tax Manager είναι πιστοποιημένο ότι είναι συμβατό με όλες τις εφαρμογές ALTEC Software. Η συμβατότητα αυτή αφορά, τόσο στις τρέχουσες εκδόσεις τους όσο και για τις μελλοντικές.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Tax Manager έναντι το ανταγωνιστικών του προϊόντων;

1. Το Tax Manager είναι κατασκευασμένο με τη χρήση υλικών υψηλής τεχνολογίας και εγγυημένο από την ALTEC Software, 2. Συνοδεύεται από λογισμικό υποστήριξης ALTEC Software και είναι πιστοποιημένο με όλες τις εφαρμογές ALTEC Software, 3. Συνδέεται με όλους τους Η/Υ και εκτυπωτές, 4.Παρέχει τη δυνατότητα ταυτόχρονης χρήσης του εκτυπωτή και για άλλου τύπου εκτυπώσεις, Επιπλέον, 5. Περιλαμβάνει μια εξαιρετικά εύκολη διαδικασία εγκατάστασης, 6. Περιέχει αυτοματοποιημένη διαδικασία On Line Backup ενώ παράλληλα περιλαμβάνει ενσωματωμένη διαδικασία Zip & Backup, 7. Ολοκληρώνει τη διαδικασίας σήμανσης με ασφάλεια ακόμη και σε περίπτωση αστοχίας του συστήματος, 8. Τηρεί πλήρες αρχείο ενεργειών (Log file), 9. Παρέχει δυνατότητα αναπαραγωγής πρωτότυπων παραστατικών, και ακόμη... η ALTEC Software εγγυάται πανελλαδική τεχνική υποστήριξη μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών της.

Στην αρχή της σελίδας

Ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Tax Manager;

1. Φορολογική μνήμη με χωρητικότητα ενταμίευσης για τουλάχιστον 5 έτη ή τουλάχιστον 1825 ‘Ζ’, 2. Εργονομικό πληκτρολόγιο 9 πλήκτρων, 3. Αυτόματη προσαρμογή στη θερινή και χειμερινή ώρα, 4. Διασφάλιση στοιχείων σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, 5. Φωτιζόμενη, αλφαριθμητική οθόνη 16 χαρακτήρων LCD, 6. Εμφάνιση όλων των μηνυμάτων στα ελληνικά, 7. Γρήγορος & αθόρυβος θερμικός εκτυπωτής, τεχνολογίας Clamshell, ώστε η αλλαγή χαρτοταινίας να γίνετε χωρίς καμία χρονοβόρα διαδικασία από το χειριστή, 8. Ενσύρματη θύρα διασύνδεσης – επικοινωνίας με Η/Υ, σειριακή (RS 232), 9. Δεύτερη ανεξάρτητη σειριακή θύρα (RS 232) για την ανάγνωση της φορολογικής μνήμης από Η/Υ.

Σε περίπτωση που έχω πολλά παραστατικά ο αριθμός σήμανσης εκτυπώνεται στο τέλος του παραστατικού ; Δηλαδή έχω ένα Τιμολόγιο με αρκετά πράγματα που εκτυπώνεται σε τρία και τέσσερα παραστατικά . Η σήμανση θα εκτυπώνεται σε κάθε παραστατικό ή μία φορά στο τέλος;

Η σήμανση πρέπει να γίνει μία φορά, στο τέλος του παραστατικού, μετά τον τελευταίο εκτυπώσιμο χαρακτήρα.

Τι δυνατότητες εκτύπωσης έχει το Tax Manager;

Το Tax Manager εκτυπώνει: 1. Δελτίο Φορολογικής Σήμανσης Στοιχείου, 2. Δελτίο Συνόψεων – Υπογραφών Ημέρας 3. Δελτίο Ημερήσιας Φορολογικής Αναφοράς Σήμανσης Στοιχείου ‘Ζ’, 4. Δελτίο Ανάγνωσης Περιόδου Φορολογικής Μνήμης Ημερήσιων Συνόψεων, με δυνατότητα επιλογής ημερολογιακής περιόδου.

Στην αρχή της σελίδας

Τι είναι το Tax Manager;

Το Tax Manager είναι η εγκεκριμένη από το υπουργείο Οικονομικών Ειδική Ασφαλής Φορολογική Διάταξη Σήμανσης Στοιχείων (ΕΑΦΔΣΣ) της ALTEC Software. Το φορολογικό σύστημα Tax Manager, λειτουργεί και συνεργάζεται με λογισμικά έκδοσης & σήμανσης στοιχείων Τύπου Β, που έχουν πιστοποιηθεί από την κατασκευάστρια εταιρία ALTEC Software Α.Ε. και έχουν δηλωθεί στην αρμόδια Επιτροπή Ελέγχου Καταλληλότητας Φ.Η.Μ. με αριθμό πρωτοκόλλου 103218/3-4-2003 (ΚΕΦΑΛΑΙΟ, ATLANTIS, XLINE,κλπ).

ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ
Tα χαρτάκια που βγαίνουν από τον Tax Manager θα τα κρατάει ο χρήστης ή τον καλύπτει η ημερήσια αναφορά ;

Μετά το κλείσιμο της ημέρας υποχρεωτική είναι η φύλαξη του ημερήσιου δελτίου "Ζ". Οι αποδείξεις της ημέρας μπορούν προαιρετικά να κρατηθούν, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο.

Tι γίνεται στις περιπτώσεις που οι εταιρίες εκδίδουν παραστατικά με μεταγενέστερη ημερομηνία ( για λόγους φόρτωσης τις πρωινές ώρες ); Υπάρχει φορολογικό θέμα αν η αναγραφόμενη ημερομηνία στο παραστατικό είναι άλλη από αυτή που ο μηχανισμός αναφέρει με τη σήμανση του;

Δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί η διαδικασία να έχει γνωστοποιηθεί στη αρμόδια ΔΟΥ.

Στην αρχή της σελίδας

Επιτηδευματίας με δραστηριότητα απαλλασσόμενη από το μέτρο και μη απαλλασσόμενη μπορεί να εκδίδει τα φορολογικά στοιχεία και της απαλλασσόμενης δραστηριότητας με τη χρήση ΕΑΦΔΣΣ;

Μπορεί να γίνει ένταξη στο νέο μέτρο και της απαλλασσόμενης δραστηριότητας σ’ όποια χρονική στιγμή το αποφασίσει, ανεξάρτητα του τρόπου που τα εξέδιδε, μηχανογραφικά ή χειρόγραφα.

Έχει περάσει η καταληκτική ημερομηνία για τη χρήση του μηχανισμού σήμανσης και ακόμη δεν έχω παραλάβει το Tax Manager. Πως θα εκδίδω τα φορολογικά μου στοιχεία μέχρι την παραλαβή του;

Θα εκδίδετε τα φορολογικά σας στοιχεία με τον τρόπο που τα εξεδίδατε πριν από την ημερομηνία έναρξης της υποχρέωσής σας για τη χρησιμοποίηση της ΕΑΦΔΣΣ, δηλαδή θεωρημένα από τη Δ.Ο.Υ. ή αθεώρητα εφόσον απαλλάσσεται της θεώρησης με βάση την Α.Υ.Ο.Ο. 1166/2002.

Έχω παραλάβει από τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC Software το Tax Manager. Μπορώ να ξεκινήσω τη λειτουργία της νέας διαδικασίας ή πρέπει να περιμένω την καταληκτική ημερομηνία ένταξής μου στο μέτρο;

Εφόσον έχετε παραλάβει το Tax Manager, υποχρεούστε να εφαρμόσετε το μέτρο, αμέσως μετά τη δήλωση έναρξης στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. (εντός 10ημέρου από την παραλαβή του μηχανισμού).

Στην αρχή της σελίδας

Με ποιο τρόπο θα εκδίδονται τα φορολογικά στοιχεία στην περίπτωση βλάβης;

1. Εάν η βλάβη αγορά το μηχανισμό σήμανσης, τα στοιχεία θα εκτυπώνονται με μηχανογραφικό τρόπο είτε σε αθεώρητα μηχανογραφικά έντυπα είτε σε λευκό χαρτί. 2. Εάν η βλάβη αφορά τόσο το μηχανισμό σήμανσης όσο και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, τα στοιχεία θα συμπληρώνονται με χειρόγραφη καταγραφή των δεδομένων στο μηχαν/κό έντυπο. Υποχρεούστε όμως, να γνωστοποιήσετε στη αρμόδια Δ.Ο.Υ. εντός 10 ημερών από την επαναλειτουργία της ΕΑΦΔΣΣ, με δήλωση – γνωστοποίηση τα είδη, τις σειρές και τους αύξοντες αριθμούς της έναρξης και λήξης των στοιχείων που εκδόθηκαν χωρίς την χρήση ΕΑΦΔΣΣ.

Μετά από την αποκατάσταση βλάβης, είμαι υποχρεωμένος να καταχωρήσω τα εκδοθέντα με χειρόγραφο τρόπο παραστατικά ώστε να σημανθούν;

Όχι, δεν υπάρχει τέτοια υποχρέωση. Πρέπει όμως: 1. Να καταχωρήσετε αυτούσια τα εκδοθέντα φορολογικά στοιχεία στα βιβλία σας, στο χρόνο που ορίζεται από το άρθρο 17 του Κ.Β.Σ. 2. Να γνωστοποιήσετε στη αρμόδια Δ.Ο.Υ. εντός 10 ημερών από την επαναλειτουργία της ΕΑΦΔΣΣ με δήλωση – γνωστοποίηση τα είδη, τις σειρές και τους αύξοντες αριθμούς της έναρξης και λήξης των στοιχείων που εκδόθηκαν χωρίς την χρήση ΕΑΦΔΣΣ.

Μέχρι πότε μπορώ να παραγγείλω το Tax Manager στον συνεργάτη μου;

Μέχρι και ένα μήνα πριν από την καταληκτική ημερομηνία υποχρεωτικής χρησιμοποίησης του.

Στην αρχή της σελίδας

Μπορεί να εκτυπωθεί αντίτυπο του πρωτότυπου παραστατικού για λόγους απόδειξης της παραλαβής των παραδοθέντων εμπορευμάτων;

Το λογισμικό υποστήριξης του Tax Manager, σας δίνει τη δυνατότητα να εκτυπώσετε «Ακριβές Αντίγραφο», το οποίο δεν διαφέρει σε τίποτα από το πρωτότυπο παραστατικό, στις περιπτώσεις που δεν γίνεται χρήση «καρμπονιζέ» εντύπου. Εάν όμως, ο προορισμός του αντιτύπου είναι διαφορετικός από αυτόν του πρωτότυπου παραστατικού, τότε πρέπει προηγούμενα να έχει δηλωθεί το γεγονός στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. και σε κάθε αντίτυπο να εκτυπώνεται και συμμετέχει στη σήμανση η ένδειξη «ΑΝΤΙΤΥΠΟ» καθώς και ο προορισμός του αντιτύπου (π.χ. «ΑΝΤΙΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ», «ΑΝΤΙΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ» κ.λπ.) σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 18 παρ. 4 του Κ.Β.Σ.

Οι απαλλασσόμενοι από το μέτρο μπορεί να ενταχθούν προαιρετικά;

Μπορεί να γίνει προαιρετική ένταξη στο μέτρο σε όποια χρονική στιγμή επιλέξουν την ένταξή τους σ’ αυτό.

Οι εταιρίες που βάση νόμου έχουν περιθώριο εγκατάστασης του μηχανισμού σήμανσης έως 31/ 10/2003, πρέπει να έχουν τζίρο πάνω από 3.000.000 Euro και προσωπικό πάνω από 50 άτομα ή αρκεί το ένα από τα δύο χαρακτηριστικά;

Η διάταξη αυτή, αφορά τις εταιρίες που με το παλαιό καθεστώς απαλλάσσονται από την θεώρηση των στοιχείων τους.

Στην αρχή της σελίδας

Όταν διακοπεί η λειτουργία του Tax Manager λόγω βλάβης ή διακοπής ρεύματος και δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος μηχανισμός πως εκδίδω τα φορολογικά μου στοιχεία;

Σε τέτοιες περιπτώσεις και μέχρι την επαναλειτουργία του Tax manager, εκδίδετε τα φορολογικά σας στοιχεία είτε αθεώρητα μηχανογραφικά έντυπα είτε σε λευκό χαρτί. Η έκδοση των παραστατικών θα γίνεται χωρίς την συμβολοσειρά σήμανσης, αλλά με ειδικό προκαθορισμένο κείμενο που θα αναφέρει την βλάβη του μηχανισμού. Υποχρεούστε όμως, να γνωστοποιήσετε στη αρμόδια Δ.Ο.Υ. εντός 10 ημερών από την επαναλειτουργία της ΕΑΦΔΣΣ, με δήλωση – γνωστοποίηση τα είδη, τις σειρές και τους αύξοντες αριθμούς της έναρξης και λήξης των στοιχείων που εκδόθηκαν χωρίς την χρήση ΕΑΦΔΣΣ.

Πελάτης που χρησιμοποιεί το ΚΕΦΑΛΑΙΟ εκδίδει παραστατικά με τους εξής τρόπους: Από το κεντρικό κατάστημα κανονικά και από δύο φορτηγά με φορητά μηχανάκια. Στο τέλος της ημέρας γίνεται η ενημέρωση του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ στο κεντρικό. Χρειάζονται 3 TAX MANAGER για την επιχείρησή του;

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει διάταξη από το υπουργείο οικονομικών που να διευκρινίζει τον τρόπο που θα πρέπει να αντιμετωπισθεί η τιμολόγηση επί αυτοκινήτου.

Ποια φορολογικά στοιχεία περιλαμβάνει το μέτρο;

Όλα τα φορολογικά στοιχεία που εκδίδονται με μηχανογραφικό τρόπο (Η/Υ). Εξαιρούνται όμως τα εξής: 1. Τα Εισιτήρια θεαμάτων. 2. Τα εισιτήρια μεταφοράς προσώπων των ΚΤΕΛ, λεωφορείων, σιδηροδρόμων και αεροπλάνων. 3. Τα στοιχεία του άρθρου 12 παράγραφος 16 και του άρθρου 13 παράγραφος 4 του Κ.Β.Σ. (πωλήσεις ακινήτων, βιομηχανοστασίων, μετοχών, ομολόγων, ύδατος μη ιαματικού, αεριόφωτος, ηλεκτρικού ρεύματος, ταχυδρομικών - τραπεζικών – χρηματιστηριακών - χρηματοδοτικών εργασιών, ανταποδοτικών τελών κ.α.). 4. Τα εισιτήρια των κέντρων διασκέδασης που θα εξακολουθούν να εκδίδονται από τρίπτυχο έντυπο χρώματος μπλε – μπλε - άσπρο.

Στην αρχή της σελίδας

Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του νέου μέτρου;

Οι καταληκτικές ημερομηνίες εφαρμογής του νέου μέτρου είναι: 1. Ανώνυμες εταιρείες Μέχρι την 30η Ιουνίου οι υπόχρεοι που ο ΑΦΜ τους λήγει στο 1,2,3, Μέχρι την 10η Ιουλίου οι υπόχρεοι που ο ΑΦΜ τους λήγει στο 4,5,6, Μέχρι την 21η Ιουλίου οι υπόχρεοι που ο ΑΦΜ τους λήγει στο 7,8,9, Μέχρι την 31η Ιουλίου οι υπόχρεοι που ο ΑΦΜ τους λήγει στο 0, 2. Λοιπά Νομικά Πρόσωπα (ΕΠΕ, ΟΕ, ΕΕ κ.λπ.) : Μέχρι την 31η Ιουλίου, 3. Φυσικά Πρόσωπα που ασκούν ατομική επιχείρηση ή ελευθέριο επάγγελμα: Μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου, Δ) Επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα από 2.934.702 ευρώ και μέσο όρο προσωπικού 50 άτομα και άνω: Μέχρι την 31η Οκτωβρίου.

Ποιοι απαλλάσσονται από το μέτρο;

Απαλλάσσονται από το μέτρο έστω και αν εκδίδουν μηχανογραφικά τα στοιχεία τους οι παρακάτω κατηγορίες υπόχρεων: 1. Το Δημόσιο, οι Δήμοι, οι Κοινότητες και τα λοιπά Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου. 2. Οι επιτηδευματίες που τηρούν πρόσθετα βιβλία που ορίζονται από τις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 10 του Κ.Β.Σ. και από σχετικές αποφάσεις. 3. Οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις 4. Τα Τραπεζικά & Πιστωτικά Ιδρύματα. 5. Οι εκμεταλλευτές των πλοίων, για τα εισιτήρια μεταφοράς προσώπων που εκδίδονται μέσω Ηλεκτρονικού Συστήματος Κράτησης Θέσεων.

Πως γίνεται η διόρθωση εκδοθέντος παραστατικού μέσω του ΕΑΦΔΣΣ;

Με ειδικό ακυρωτικό, όταν τα στοιχεία δεν παραδόθηκαν σ’ αυτόν που ανήκουν (πελάτη) ενώ σε αντίθετη περίπτωση με πιστωτικό σημείωμα.

Στην αρχή της σελίδας

Σε περίπτωση που περάσουν 24 ώρες από την τελευταία ημερήσια αναφορά το Software ειδοποιεί και αναγράφει ότι πρέπει να πάρουμε ημερήσια αναφορά. Τι θα γίνει στην περίπτωση που έχουμε αργίες; Θα βγάλει το ανάλογο μήνυμα το Software;

Ναι, θα βγεί το ανάλογο μήνυμα.

Τι είναι το ΔΣΥΜ; Πρέπει να το παίρνει ο πελάτης;

Είναι το συγκεντρωτικό δελτίο υπογραφών ημέρας, το οποίο πρέπει να εκτυπώνετε σε περίπτωση που ζητηθεί από ελεγχτή της αρμόδιας Δ.Ο.Υ.

Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν με τη παραλαβή του Tax Manager;

Πρέπει εντός 10 ημερών από την παραλαβή – αγορά του Tax Manager, να υποβάλλετε διπλότυπη κατάσταση στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. της έδρας, στην οποία θα αναγράφονται κατά εγκατάσταση τα είδη, οι σειρές και οι αύξοντες αριθμοί των στοιχείων που θα εκδίδονται και σημαίνονται με τη χρήση του Tax Manager. Εάν χρησιμοποιείτε περισσότερα του ενός Tax Manager, τότε θα πρέπει να δηλώσετε τα φορολογικά στοιχεία που θα εκδίδονται από τον κάθε μηχανισμό.

Στην αρχή της σελίδας

Τι προβλέπεται για τα ήδη υπάρχοντα αποθέματα φορολογικών στοιχείων;

Μπορείτε να τα εκδίδετε μέχρι εξαντλήσεώς τους χωρίς να συμμετέχουν στη σήμανση τα στοιχεία του εκδότη εφόσον αυτά είναι ήδη προεκτυπωμένα. Στην περίπτωση αυτή υποχρεωτικά φυλάσσεται στέλεχος (αντίγραφο σε χαρτί) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του Κ.Β.Σ.

Τι προβλέπεται στην περίπτωση εκτύπωσης σε εκτυπωτή τύπου SLIP? Η περίπτωση αυτή εμφανίζεται στα ξενοδοχεία όπου σε ένα χαρτί μπορούν να εκτυπωθούν δύο παραγγελίες από ένα τραπέζι και στο τέλος να κλείσει ο λογαριασμός. Συνεπώς, υπό κανονικές συνθήκες αν υπήρχε μηχανογραφικό έντυπο θα εκδίδονταν δύο δελτία παραγγελίας και μια απόδειξη λιανικής πώλησης, το καθένα με τη δική του σήμανση. Στην περίπτωση του SLIP εκτυπωτή, δεν είναι λογικό να πάρει το ίδιο χαρτί 3 σημάνσεις!! Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι θα δίνεται σήμανση μόνο στο κλείσιμο του λογαριασμού (έκδοση ΑΛΠ) τότε λογικά το δελτίο παραγγελίας που βρίσκεται στο τραπέζι δεν έχει σήμανση με ότι συνεπάγεται αυτό. Έχει υπάρξει από το υπουργείο σχετική οδηγία για το συγκεκριμένο θέμα;

Δεν έχει ακόμη διευκριστεί από το υπουργείο ο χειρισμός της συγκεκριμένης λειτουργίας.

Χρειάζεται να εκτυπώνω στέλεχος των εκδιδομένων φορολογικών στοιχείων;

Δεν υποχρεούστε. Άλλωστε ένας εκ των στόχων του μέτρου είναι η κατάργηση διαφύλαξης αντιγράφων σε χαρτί.

Στην αρχή της σελίδας

ΤΕΧΝΙΚΑ
Για να είμαι σίγουρος ότι η εγκατάσταση και λειτουργία του μηχανισμού σήμανσης είναι ολοκληρωμένη, πρέπει να κάνω αρκετές δοκιμές. Τι γίνεται με αυτές τις δοκιμές; Πρέπει να εκδίδω κάθε φορά εικονικό παραστατικό;

Ακριβώς. Oι δοκιμές πρέπει να γίνουν όπως και στην περίπτωση των ταμειακών μηχανών. Υπάρχει βέβαια και μία δυνατότητα Pass Through, με την οποία μπορεί να παρακαμφθεί ο μηχανισμός σήμανσης χωρίς να αλλάξει ο driver στον οποίο τυπώνει. Έτσι θα μπορείτε τουλάχιστον να ελέγξετε ότι οι εκτυπώσεις σας, μέσω του driver του tax manager καταλήγουν στους σωστούς εκτυπωτές, χωρίς να πάρουν σήμανση από τον μηχανισμό. H επιλογή αυτή, προστέθηκε για να καλύψει τη δυνατότητα έκδοσης παραστατικών κατά την διάρκεια βλάβης του μηχανισμού. Βεβαίως θα χρειαστεί password για την ενεργοποίηση της επιλογής, το οποίο είναι διαφορετικό για κάθε ημέρα και δίνεται αποκλειστικά και μόνο από τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό που σας προμήθευσε το μηχανισμό. Η διαδικασία φυσικά είναι νομότυπη.

Εκδίδω παραστατικά σε πολλούς διαφορετικούς τόπους. Με καλύπτει το Tax Manager; Εάν ναι, πως θα δηλώσω στην εφαρμογή τους τόπους αυτούς.

Φυσικά και σας καλύπτει. Ο ορισμός του Tax Manager, θα γίνει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που δηλώσατε στην εφαρμογή σας, τους τόπους αυτούς.

Ο TAX MANAGER ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ESCAPE ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ $ 1620000000 ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΥΠΩΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΥΤΕ ΣΗΜΑΝΣΗ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΙΝΑΙ MARKET 1,73S ΣΕ WINDOWS 98.

Από την έκδοση 1.24 και μεταγενέστερες, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης Custom escape χαρακτήρων στο λεξικό, ώστε να είναι δυνατή η αντιμετώπιση παρόμοιων θέματα.

Στην αρχή της σελίδας

Πελάτης με Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις που χρησιμοποιεί το FILOS, εκδίδει τα εξής παραστατικά: Στη Reception χωρίς σειρά, στο BAR με σειρά Α, στο Εστιατόριο με σειρά Β, στο POOL BAR με σειρά Γ. Είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί ένα TAX MANAGER για όλους τους εκτυπωτές και τα παραστατικά;

Όλα τα παραστατικά (ανεξαρτήτου σειράς) μπορούν να δέχονται σήμανση από τον ίδιο μηχανισμό. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότεροι από έναν εκτυπωτές, θα πρέπει κατά το setup του μηχανισμού να δημιουργηθούν τόσοι drivers όσοι και οι φυσικοί εκτυπωτές που θα εκδίδουν παραστατικά

Ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις για τη λειτουργία του Tax Manager;

Οι ελάχιστες απαιτήσεις για τη σύνδεση και λειτουργία είναι: Intel Pentium II, 64 MB, ελεύθερος χώρος στο σκληρό δίσκο 3Mb. Πριν από την εγκατάσταση του Tax Manager, θα πρέπει στο σύστημα να υπάρχουν ήδη τα παρακάτω: Λειτουργικό σύστημα Windows 98 ή Windows Me ή Windows NT (Server ή Workstation) ή Windows 2000 (Server ή Professional) ή Windows XP (Home ή Professional) ή Windows 2003 Server, Πρωτόκολλο δικτύου TCP/IP.

ΠΟΣΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΑΦΔΣΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕ SERVER ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΥ ΕΝΟΣ PC ΜΕ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ PC ΤΥΠΩΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΕΩΡΗΜΕΝΑ ΠΧ ΑΛΛΟ PC ΓΙΑ ΤΔΑ ,ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΑΠΟΔ.ΛΑΙΝΙΚΗΣ ΚΛΠ.

Όλα τα παραστατικά (ανεξαρτήτου σειράς) μπορούν να δέχονται σήμανση από τον ίδιο μηχανισμό. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότεροι από έναν εκτυπωτές, θα πρέπει κατά το setup του μηχανισμού να δημιουργηθούν τόσοι drivers όσοι και οι φυσικοί εκτυπωτές που θα εκδίδουν παραστατικά

Στην αρχή της σελίδας

Στις περιπτώσεις που έχουμε terminal services ή metaframe, πως θα στηθεί ο μηχανισμός στο απομακρυσμένο σημείο και πως θα δηλωθούν οι εκτυπωτές;

Η διαδικασία εγκατάστασης των φορολογικών μηχανισμών Tax Manager, δεν διαφέρει σε τίποτα από αυτή της εγκατάστασης των αντίστοιχων driver των εκτυπωτών.

Το Tax Manager έχει δικό του ρολόι ανεξάρτητο από το PC;

Ναι, έχει δικό του ρολόι, το οποίο μπορεί και πρέπει να συγχρονιστεί με αυτό του υπολογιστή κατά την διαδικασία εγκατάστασης του Tax Manager.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΧ ΚΑΙ ΤΟ WORD. OTAN TON ΒΑΛΩ ΠΡΟΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΑ MINI-ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΧΑΝΕΙ ΤΟ WORD ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΣΕΙΡΕΣ ΤΟΥ (ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΟ EXECL) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΕΠΙΛΕΓΜΑΝΟ ΕΚΤΥΠΩΤΗ.

Το word, σε windows 98, επιλέγει τις γραμματοσειρές που θα χρησιμοποιήσει από τον default εκτυπωτή. Όταν αυτός είναι τύπου ASign δηλαδή by default Generic_Text_Only, τότε οι γραμματοσειρές είναι περιορισμένες. Ένα πιθανό work around είναι να αλλάξουμε τον ASign από Generic_Text_Only σε άλλο DOT MATRIX εκτυπωτή. Πιστεύω πως το αποτέλεσμα θα είναι κατά πολύ βελτιωμένο.

Στην αρχή της σελίδας

SOFTWARE
Εκδίδω πολλά παραστατικά κάθε ημέρα. Μήπως θα υπάρχει καθυστέρηση στην εκτύπωση λόγω της ύπαρξης του μηχανισμού σήμανσης;

Η καθυστέρηση λόγω του μηχανισμού είναι τόσο μικρή, που δεν γίνεται αισθητή από τους χρήστες.

Επανεκτύπωση παραστατικού, μπορεί να γίνει μόνο μέσα από το ειδικό software του μηχανισμού ή θα μπορούσε να γίνει και μέσα από την εφαρμογή επιλέγοντας εκτυπωτή που δεν συνδέεται με τον μηχανισμό;

Η επανεκτύπωση των παραστατικών, μπορεί να γίνει και με τους δύο τρόπους.

Η παραγόμενη από το μηχανισμό σήμανση, θα φαίνεται μέσα στην εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιώ;

Όχι, η σήμανση απλώς τυπώνεται στο παραστατικό. Καμία αλλαγή δεν επιφέρει στα μηχανογραφικά αρχεία.

Στην αρχή της σελίδας

ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΕΚΤΥΠΩΝΕΜΟ ΕΝΤΥΠΟ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΣΗ, ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΕΚΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ (ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ)

Η εκτύπωση της σήμανσης, μπορεί να γίνει συμπιεσμένη (Condenced) ή / και να τυπωθεί σε δύο ή τέσσερις γραμμές. Ο φορολογικός μηχανισμός Tax Manager καλύπτει και τις δύο περιπτώσεις.

ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ESCAPES ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΟ;

Μόνο μετά από επικοινωνία με το τμήμα R&D της ALTEC Software, και σε ειδικό λεξικό για τον πελάτη που θα περιλαμβάνει το escape code που απαιτείται.

Σκόπιμο θα ήταν ο χρήστης να μπορεί να καταχωρίσει δικούς του χαρακτήρες μέσα στα λεξικά του προγράμματος για να μπορεί εύκολα να προσπεράσει τα μηνύματα με τους escape χαρακτήρες που εμφανίζει σαν μήνυμα ο Tax Manager

Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι πλέον εφικτή με την έκδοση 1.24 και όλες τις μεταγεννέστερες.

Στην αρχή της σελίδας